Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ

ΤΟΠΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΥΡΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΑΡΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΔΗΜΟΤΗ
Όλοι μας λίγο έως πολύ επηρεαζόμαστε από την οικονομική κρίση της χώρας. Οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν ψαλιδιστεί, τα περισσότερα μαγαζιά φυτοζωούν και γενικότερα υπάρχει ένα μεγάλο κύμα απαισιοδοξίας. Πολλά μαγαζιά στη Θησέως, στη Δαβάκη, στη Σιβιτανίδου και στη Χαροκόπου έχουν κλείσει ενώ καλύτερα να μην αναφερθούμε στην κατάσταση που υπάρχει στα στενά της πόλης. Κάθε μέρα επιδεινώνεται. Τα μέτρα που πήρε ο Δήμος Καλλιθέας σχετικά με τις μειώσεις των δημοτικών τελών καθώς και με τη δυνατότητα διαφήμισης των τοπικών επιχειρήσεων, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και αν μη τι άλλο, είναι μέτρα τα οποία δεν έχει λάβει κανένας άλλος Δήμος. Είναι μέτρα τα οποία δείχνουν την πολιτική βούληση της Διοίκησης για την ενίσχυση της παρακμάζουσας αγοράς. Η ανεργία καθημερινά αυξάνεται και ειδικά στους νέους και στις γυναίκες η κατάσταση είναι απογοητευτική. Ένα μέτρο θα μπορούσε να είναι να λειτουργήσει στην πόλη μας ένα γραφείο εύρεσης εργασίας για τους νέους και τις γυναίκες. Ένα γραφείο κυρίως τοπικού ενδιαφέροντος όπου ένα κατάστημα ή επιχείρηση της πόλης μας θα μπορούσε να απευθυνθεί και να προσλάβει έναν συμπολίτη μας. Αυτό το γραφείο λοιπόν θα μπορούσε να συνδεθεί άμεσα με τις τοπικές επιχειρήσεις της πόλης. Θα ήταν ένα βήμα ώστε οι νέοι και οι γυναίκες της πόλης μας να είχανε περισσότερες πιθανότητες ώστε να απορροφηθούν από την αγορά εργασίας. Ακόμα, θα μπορούσε σε συνεργασία με τα μαγαζιά της πόλης να εκδοθεί μια ειδική κάρτα για τους νέους και τους ανέργους, ώστε να μπορούν να αγοράσουν από τα μαγαζιά με μια ειδική έκπτωση της τάξης του 20%. Με τον τρόπο αυτό και τα καταστήματα θα ευεργετηθούν αλλά και οι συμπολίτες μας.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ
Εκτός από την περικοπή μισθών και συντάξεων, πολλά προϊόντα καθημερινής ανάγκης είναι πιο ακριβά από παλιά. Καθώς όμως η αγοραστική δύναμη των συμπολιτών μας έχει μειωθεί, η αγορά ακόμη και αγαθών πρώτης ανάγκης γίνεται δύσκολη. Δεν νοείται μια πόλη 200.000 κατοίκων, στην οποία οι περισσότεροι είναι μικρομεσαίοι, να μην διαθέτει ένα κοινωνικό παντοπωλείο. Στο κοινωνικό παντοπωλείο θα μπορούσαν να ψωνίσουν οι άποροι συμπολίτες μας καθημερινά αγαθά όπως μακαρόνια, λαχανικά, όσπρια, ζυμαρικά κ.ο.κ. Θα μπορούσαν για παράδειγμα να δικαιούνται ένα ποσό 200 ευρώ για 2 αγορές το μήνα (100 + 100). Η κοινωνική πρόνοια του Δήμου θα μπορούσε να ορίσει τα κριτήρια αυτών που θα μπορούσαν να κάνουν αγορές και να τους προμηθεύσει με μια κάρτα προνοίας. Σχετικά με το κόστος των προϊόντων, δεν θα υπήρχε οικονομική επιβάρυνση για τους συμπολίτες μας. Επίσης, ο Δήμος θα μπορούσε να συνεργαστεί με τα δεκάδες σούπερ μάρκετ της πόλης ώστε τα τελευταία να προμηθεύουν δωρεάν με τρόφιμα το κοινωνικό παντοπωλείο. Είναι ένα έργο το οποίο θα μπορούσε να ανακουφίσει εκατοντάδες οικογένειες της πόλης.




ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ
Σε ότι έχει να κάνει με τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζει η πόλη, το κυριότερο πρόβλημα είναι το κυκλοφοριακό. Ιδίως η κατάσταση στην Α Δημοτική Κοινότητα είναι τραγική. Τα αυτοκίνητα είναι πολλά και η κυκλοφορία και η στάθμευση είναι εξαιρετικά δύσκολες. Το parking που είναι σχεδόν έτοιμο να λειτουργήσει στις οδούς Δημητρακοπούλου, Σωκράτους, Ιφιγενείας, αναμένεται να ανακουφίσει κάπως την κατάσταση. Το πρόβλημα όμως στο κέντρο της πόλης θα παραμείνει. Οι δρόμοι γύρω από την αγορά, το δημαρχείο και την πλατεία Κύπρου είναι αρκετά δύσβατοι λόγω των πολλών αυτοκινήτων. Κάποιες προτάσεις θα μπορούσαν να είναι σε πρώτη φάση οι εξής:
- Έλεγχος όλων των θέσεων στάθμευσης που έχουν δοθεί διαχρονικά στους συμπολίτες μας.
- Έλεγχος των σημάτων απαγόρευσης στάθμευσης που τοποθετούν οι συμπολίτες μας, καθώς τα περισσότερα σήματα που απαγορεύουν τη στάθμευση είναι παράνομα.
- Αμεσότερη περισυλλογή των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων και δικύκλων. Ετησίως μαζεύονται περίπου 1.000 αυτοκίνητα, αλλά είναι αρκετά αυτά που παραμένουν χωρίς λόγο στους δρόμους της πόλης.
- Δημιουργία, σε συνεργασία με την ΕΘΕΛ, δημοτικής συγκοινωνίας. Αυτό θα είχε σαν αποτέλεσμα αρκετοί συμπολίτες μας να μην χρησιμοποιούν για μικρές μετακινήσεις μέσα στην πόλη τα αυτοκίνητά τους.
- Επίσης, θα πρέπει να εξεταστεί για άλλη μια φορά η δυνατότητα κατασκευής υπόγειου parking στην πλατεία Κύπρου. Πρέπει να πούμε στο σημείο αυτό ότι όταν η διοίκηση θέλησε να κατασκευάσει το εν λόγω parking, οι ίδιοι κάτοικοι που ζητούσαν την κατασκευή, έπειτα σύστησαν εξωραϊστικό σύλλογο και απειλούσαν με εφέσεις, οι οποίες θα απαιτούσαν τη γνωμάτευση του ΣτΕ και θα καθυστερούσαν το έργο τουλάχιστον για 7 χρόνια. Τότε το ΥΠΕΧΩΔΕ αποφάσισε να κάνει πίσω και να ακυρώσει το έργο. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα ότι για να μπορούμε να κάνουμε πράξη κάποια έργα, πρέπει να αλλάξει άρδην η νοοτροπία των συμπολιτών μας. Δεν πρέπει να βάζουμε οι ίδιοι τα χέρια μας και να βγάζουμε τα μάτια μας. Πάνω από οποιοδήποτε προσωπικό συμφέρον, προέχει το η ανάπτυξη και ο εκσυγχρονισμός της πόλης.






ΑΣΥΡΜΑΤΟ INTERNET
Σχετικά με τις νέες τεχνολογίες, επιβάλλεται η δημιουργία ασύρματου internet στην πλατεία Κύπρου όπου θα έχουν δωρεάν πρόσβαση όλοι οι συμπολίτες μας. Το διαδίκτυο πρέπει να αποτελεί αγαθό για όλους. Στην επίτευξη του στόχου να μπορούν σχεδόν όλοι οι πολίτες να έρχονται σε επαφή με τον κόσμο του internet, σημαντικό ρόλο μπορεί να παίξει η Τοπική Αυτοδιοίκηση. Παρατηρούμε ότι προσφάτως ο Δήμος Αθηναίων δημιούργησε 4 σημεία στην πόλη, όπου κάθε πολίτης μπορεί να πάει με τον προσωπικό του υπολογιστή, ή ακόμα και με το κινητό του, αν αυτό καλύπτει υπηρεσίες internet, και να πλοηγηθεί στο διαδίκτυο εντελώς δωρεάν. Πιο προχωρημένα βήματα έχει κάνει ο Δήμος των Τρικάλων, ο οποίος θεωρείται πρότυπο ‘ηλεκτρονικής’ πόλης. Τα βήματα τα οποία ακολουθεί για να συνδεθεί με το wi-fi σύστημα είναι πολύ απλά. Με τον τρόπο αυτό, όλοι οι πολίτες οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, μπορούν εύκολα, απλά και ανέξοδα να έρθουν σ’ επαφή με τον κόσμο του διαδικτύου. Αρκετοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ότι τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα που παράγουν τα ασύρματα δίκτυα αποτελούν κίνδυνο για την υγεία των πολιτών. Υπάρχουν όμως μελέτες που δείχνουν ότι δεν ισχύει αυτό. Ο Δήμος θα μπορούσε να ζητήσει γνωμάτευση επί του θέματος των επιπτώσεων από τις αρμόδιες αρχές (π.χ ‘Δημόκριτος’).

ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ
Στην σημερινή Αθήνα αλλά και στην πόλη μας ειδικώς, όλοι βλέπουμε τα τελευταία χρόνια την υποβάθμιση της ποιότητας ζωής μας που οφείλεται στην ρύπανση, την ηχορύπανση, την αύξηση θερμοκρασίας του περιβάλλοντος και των κτιρίων .Αποτέλεσμα αυτών είναι η κόπωση των κατοίκων της πόλης, οι συχνότερες ασθένειες κυρίως στα παιδιά μας (άσθμα κ.α.), οι αδιαθεσίες, οι πονοκέφαλοι, η νευρικότητα, το άγχος κ.α. Ένας σημαντικός λόγος που έχει συμβάλλει σ' αυτό είναι η αλλαγή του μικροκλίματος.
Σύμφωνα με έρευνες του Πανεπιστημίου Φυσικής Αθηνών η διαφορά θερμοκρασίας της πόλης των Αθηνών και των περιφερειακών Δήμων φτάνει τους 12ο C. Στην ίδια έρευνα φαίνεται καθαρά ότι η θερμοκρασία αέρα πάνω από την πόλη έχει αυξηθεί ραγδαία τα τελευταία χρόνια. Αυτό γίνεται γιατί οι ταράτσες μας και γενικώς οι επίπεδες επιφάνειες κρατούν θερμοκρασίες πολύ υψηλές (50-70ο C ) με αποτέλεσμα ο αέρας που κατεβαίνει από τους ορεινούς όγκους θερμαίνεται υπερβολικά και έχουμε αλλαγή τους μικροκλίματος. Ο αέρας ανεβαίνει γρηγορότερα στα ψηλότερα στρώματα αέρα και έχουμε πιο έντονα καιρικά φαινόμενα (καταιγίδες, αέρηδες ισχυρούς, χαλαζόπτωση κ.α.)Οι θερμοκρασίες στις σκουρόχρωμες επιφάνειες (άσφαλτος, σκούρα πεζοδρόμια) το καλοκαίρι φτάνει τους 70ο C. Σύμφωνα με την ίδια μελέτη του Πανεπιστημίου Φυσικής Αθηνών όσους υπονόμους όμβριων υδάτων και αν κατασκευάσουμε δεν πρόκειται να λύσουμε τα πλυμμυρικά φαινόμενα των Αθηνών γιατί όλη η Αθήνα έχει γίνει μια επίπεδη τσιμεντένια λεκάνη χωρίς χώρους απορρόφησης υδάτων (ρέματα, ακάλυπτους χώρους, ζώνες πρασίνου κ.α.) με αποτέλεσμα μια μικρή βροχή να δημιουργεί πλυμμυρικά φαινόμενα αφού αυξάνεται η ταχύτητα απορροής των υδάτων. Οι πολυκατοικίες θερμαίνονται υπερβολικά από την ταράτσα ιδίως και τους πλευρικούς τοίχους και δεν μπορούν ν' αποβάλλουν εύκολα την θερμοκρασία, αποτέλεσμα αυτού του φαινόμενου είναι να χρειαζόμαστε μεγαλύτερα ποσά ενέργειας για να ψύξουμε τον χώρο μας και πάλι δεν θα είμαστε ευχαριστημένοι. Ενώ τον χειμώνα πολλές φορές η υγρασία επηρεάζει την μόνωση του σπιτιού.
Οι πράσινες στέγες είναι μια προσπάθεια των τελευταίων χρόνων να τοποθετηθούν φυτά και πράσινο στις ταράτσες των σπιτιών. Υπάρχουν εταιρίες οι οποίες αναλαμβάνουν να κάνουν την στατική μελέτη και την τοποθέτηση των υλικών (μονωτικά υλικά). Το υλικό το οποίο χρησιμοποιείτε είναι ελαφρύ (ανακυκλωμένος πυρήνας ελιάς κ.α.) και συγκρατεί αρκετές ποσότητες νερού. Τα φυτά τα οποία φυτεύονται χρειάζονται μικρές ποσότητες νερού (εξοικονόμηση νερού) και το έδαφος είναι τέτοιο το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους κατοίκους και να το πατάνε.
Η λογική, πίσω από τις πρωτοβουλίες πρασινίσματος των ακάλυπτων χώρων, εδράζεται στις προσπάθειες περιορισμού του φαινομένου της «αστικής θερμικής νησίδας», που προκαλείται κυρίως από τα υλικά που δημιουργούν το αστικό περιβάλλον, δηλαδή το τσιμέντο και την άσφαλτο. Τα υλικά αυτά απορροφούν την ηλιακή ενέργεια και την αποδίδουν, εκ νέου, στο περιβάλλον ως θερμότητα. Ως αποτέλεσμα, η μέση θερμοκρασία της πόλης αυξάνεται ακόμη και κατά 10 βαθμούς Kελσίου σε σχέση με τις γειτονικές αδόμητες, αγροτικές περιοχές, ενώ επί των επιφανειών οι θερμοκρασίες που καταγράφονται είναι μέχρι και διπλάσιες των κανονικών! Αντίστοιχη απόδοση θερμότητας γίνεται και προς την εσωτερική πλευρά του κτιρίου, με αποτέλεσμα οι τελευταίοι όροφοι να βιώνουν συνθήκες θερμοκηπίου. Ενδεικτική είναι η έρευνα που πραγματοποίησε το Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ, με θερμοκρασίες που υπολείπονται κατά πολύ των μέσω θερμοκρασιών της Ελλάδας. Για μέση ημερήσια θερμοκρασία 18,4 βαθμών Kελσίου η θερμοκρασία κάτω από μία κοινή τσιμεντένια ταράτσα έφθανε τους 32 βαθμούς Kελσίου.
Την κατάσταση επιδεινώνουν τα κλιματιστικά μηχανήματα, που μπορεί μεν να ανακουφίζουν όσους βρίσκονται στο εσωτερικό του κτιρίου, ωστόσο αυξάνουν περαιτέρω τη θερμοκρασία του περιβάλλοντος. Η ιδέα φύτευσης των ταρατσών ώστε να λειτουργούν ως φυσικά φίλτρα για την ηλιακή ακτινοβολία αλλά και ως πνεύμονες πρασίνου στο «στενό» αστικό περιβάλλον, ξεκίνησε από την Ευρώπη και ήδη γνωρίζει μεγάλη αποδοχή στη Βόρεια Αμερική και την Ιαπωνία. Τα αποτελέσματα των μελετών που έχουν πραγματοποιηθεί είναι εντυπωσιακά. Στο Νότιγχαμ, η στέγη που με θερμοκρασία περιβάλλοντος 18,4 βαθμών Kελσίου έφθανε τους 32, ύστερα από τη μετατροπή της σε... πράσινη είχε θερμοκρασία μόλις 17,1 βαθμούς Kελσίου.
Ανάλογη μελέτη του τμήματος Περιβάλλοντος του Δήμου Σικάγου στις ΗΠA κατέγραψε διαφορές θερμοκρασίας από 14 έως... 44 βαθμούς Kελσίου μεταξύ της φυτευμένης ταράτσας του δημαρχείου και του διπλανού πολιτειακού κτιρίου με τσιμεντένια οροφή. Αντίστοιχα μονωτικά αποτελέσματα καταγράφονται και κατά τους χειμερινούς μήνες, με τις φυτευμένες οροφές να διατηρούν υψηλότερες θερμοκρασίες από τις συμβατικές και, συνεπώς, να περιορίζουν τις ανάγκες και το κόστος θέρμανσης.
Σύμφωνα με τον αναπληρωτή καθηγητή Μηχανολογίας στο ΤΕΙ Χαλκίδας, κ. Μιχάλη Βραχόπουλο, οι πράσινες στέγες περιορίζουν τα φορτία κλιματισμού και θέρμανσης στον τελευταίο όροφο σε ποσοστό μέχρι και 30% κατά τους θερινούς μήνες και κατά 10% τους χειμερινούς. Για το σύνολο ενός πενταώροφου κτιρίου, η συνολική εξοικονόμηση ανέρχεται σε 5% - 10%, ενώ εντυπωσιακή είναι η διαπίστωση του καθηγητή ότι το πρασίνισμα του συνόλου των οροφών της Αθήνας θα εξοικονομούσε περί τα 600MW ημερήσιας κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, όσο δηλαδή η δυναμικότητα του σταθμού στο Λαύριο!
Σχετικά με τα οφέλη, το πρώτο και σημαντικότερο είναι ότι βελτιώνεται η ποιότητα του αέρα των κατοίκων του σπιτιού με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η διάθεση και η απόδοση των κατοίκων. Αυτό γίνεται γιατί πέφτει η μέγιστη θερμοκρασία του κτιρίου αρκετούς βαθμούς, ο αέρας ανακυκλώνεται καλύτερα και το καλοκαίρι ιδίως υπάρχουν πιο φυσιολογικές θερμοκρασίες δωματίων. Το σπίτι μας διατηρείται πιο ψυχρό και σε πιο φυσιολογικές συνθήκες. Επίσης, το μέτρο αυτό θα βοηθήσει στην συγκράτηση νερών οπότε σε βροχόπτωση ανακόπτει πλημμυρικά φαινόμενα στο αστικό περιβάλλον. Ομορφαίνει τον χώρο και δίνει καλαισθησία στην τσιμεντούπολη που μας περιβάλει. Γίνεται ανακύκλωση του αέρα και αποβολή οξυγόνου στο περιβάλλον και ο αέρας ψύχεται. Μειώνουν την ηχορύπανση.
Το κόστος μιας τέτοιας κατασκευής ανέρχεται περίπου στα 30 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, η τιμή αυτή όμως θα μειωθεί αισθητά γιατί αυτές οι εταιρίες είναι Ευρωπαϊκές ενώ αναμένονται και Ελληνικές εταιρίες να μπούνε στην αγορά οπότε θα πέσει το κόστος. Ακόμα όμως και αυτό δεν αποτελεί τροχοπέδη γιατί τα οφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα. Σπαταλούμε για τις οικοδομές μεγάλα ποσά (πολυτελείας πλακάκια, κ.α) μόνο για καλαισθησία, αυτό δείχνει ότι μπορούμε να διαθέσουμε αυτό το ποσό για την παντοτινή αναβάθμιση του αέρα του σπιτιού μας που ζούμε εμείς και τα παιδιά μας, που εργαζόμαστε, που κοιμόμαστε που ξεκουραζόμαστε
Το σημαντικότερο είναι το έργο αυτό είναι ανταποδοτικό γιατί γίνεται φοβερή εξοικονόμηση ενέργειας (πετρέλαιο το χειμώνα, air condition το καλοκαίρι).Τους καλοκαιρινούς μήνες υπάρχει δροσιά και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Έτσι μέσα σε λίγα χρόνια υπάρχει απόσβεση της δαπάνης μας από την εξοικονόμηση ενέργειας, αλλά συμβάλουμε και στην γενικότερη οικονομία της χώρας μας.
Πολλές φορές η πόλη μας έχει χαρακτηριστεί από όλους μας ως τσιμεντούπολη και είναι μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Η εφαρμογή του παραπάνω μέτρου, πιστεύουμε πως θα μετριάσει την εικόνα τσιμεντοποίησης που παρατηρείται. Ταυτόχρονα με την υλοποίηση του παραπάνω, προτείνουμε τη διεξαγωγή μελέτης για την πιθανότητα τοποθέτησης πρασίνου, πράσινων γωνιών, σε όλους τους αύλιους χώρους των σχολίων. Σχετικά με την χρηματοδότηση των παραπάνω, υπάρχει το Πρόγραμμα ‘Πράσινη Ζωή στην Πόλη’, το οποίο χρηματοδοτείται από τον Άξονα Προτεραιότητας 4 ‘Αναζωογόνηση Αστικών Περιοχών’, του ΠΕΠ Αττικής 2007-2013 με 100.000.000 Ευρώ δημόσιας δαπάνης (75% συμμετοχή του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και 25% εθνική συμμετοχή). Το παραπάνω πρόγραμμα αφορά δενδροφυτεύσεις, αναπλάσεις, πράσινες ταράτσες κτλ και ενδεχομένως να μπορούσε να αξιοποιηθεί.




ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ

- Αγορά και αξιοποίηση εγκαταλελειμμένου ακινήτου στην οδό Δημοσθένους 69 και Μενελάου.
- Αγορά και αξιοποίηση εγκαταλελειμμένου ακινήτου στην οδό Χίου (παλιό εργοστάσιο), μεταξύ Ανδρομάχης και Σκρα.
- Αγορά προσφυγικών στη συμβολή των οδών Μαντζαγκριωτάκη και Δοϊράνης.
- Αγορά και αξιοποίηση του ακινήτου του Καμσιζοογλου προς όφελος των δημοτών.
- Αξιοποίηση του χώρου του Μουσείου της Εθνικής Αντίστασης στη Φιλαρέτου.-
- Αξιοποίηση του χώρου του παλαιού πιεστηρίου στη Σκρα 31.



ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ

- Ανακατασκευή των πεζοδρομίων στο σχολικό συγκρότημα της Πειραϊκής- Πατραϊκής.
- Ανακατασκευή πεζοδρομίων στην οδό Σωκράτους, στην οδό Μεσολογγίου και στην οδό Δημητρακοπούλου.
- Ανακατασκευή πεζοδρομίου στην οδό Σπάρτης, απέναντι από το σχολείο του Μαύρου Γάτου.
- Ανακατασκευή πεζοδρομίων στην οδό Σκρα.
- Ανακατασκευή πεζοδρομίων πίσω από το Σχολικό Συγκρότημα του Αγίου Νικολάου (Πλάτωνος και Αναγνωσταρά).
- Πεζοδρόμηση οδού Τραπεζούντος.
- Πεζοδρόμηση οδού Μπουρνόζου μεταξύ των οδών Δημοσθένους και Ηρακλέους.
- Μονοδρόμηση μικρών οδών : Ζαλόγγου, Ιερολοχιτών – Συνασού –Φιλικής Εταιρείας.
- Πεζοδρόμηση οδού Χάλαρη (πρώην Νυμφών) ή πλάτυνση πεζοδρομίων με ταυτόχρονη χορήγηση ειδικής κάρτας στάθμευσης για τους μόνιμους κατοίκους στη δεξιά πλευρά του πεζοδρομίου.
- Μονοδρόμηση και μονόπλευρη στάθμευση στην οδό Σαρωνικού.
- Ήπια πεζοδρόμηση των δρόμων γύρω από την αγορά και την πλατεία Κύπρου. Αυτό το έργο θα μπορούσε να γίνει μόνο με την προϋπόθεση κατασκευής υπόγειων χώρων στάθμευσης.


ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ ΦΡΕΑΤΙΩΝ

- Καθαρισμός των φρεατίων, ειδικότερα στη διασταύρωση των Δαβάκη και Δημοσθένους, Σκρα, Φιλαρέτου.
- Κατασκευή φρεατίου στη συμβολή των οδών Μενελάου και Δημοσθένους ή ασφαλτόστρωση ώστε να μην μένουν συνεχώς τα νερά εκεί.
- Κατασκευή φρεατίου στη συμβολή των οδών Μενελάου και Αριστείδου.




ΛΟΙΠΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
- Επέκταση τοποθέτησης σιδερένιων σχαρών – υδροσυλλεκτών στα δέντρα.
- Διαγραμμίσεις στις διαβάσεις πεζών επί της οδού Δημοσθένους στο ύψος της οδού Μαντζαγκριωτάκη και της Ιφιγενίας.
- Σταδιακή αντικατάσταση όλων των φθαρμένων σημάτων οδικής κυκλοφορίας.
- Να τοποθετηθούν ράμπες μπροστά σε όλες τις στάσεις των λεωφορείων ώστε να μην παρκάρουν εκεί συνεχώς αυτοκίνητα.
- Λύση στο θέμα του αποχετευτικού στην οδό Ευρυπιώτου.
- Δημιουργία ειδικών χώρων για ακαθαρσίες των κατοικίδιων (π.χ δίπλα στο πάρκο της Πλατείας Δαβάκη).
- Εντονότερος φωτισμός των παραδρόμων του Διαμερίσματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ

Πέρασαν αισίως 40 μέρες από την αποχώρηση Αλαφούζου και από τότε δεν έχει συμβεί το παραμικρό παρήγορο. Αντιθέτως: - Κανείς δεν έμαθε (...